השרה סטרוק: "אסור להחזיר לתפקיד שופטים לא ראויים"

המהדורה המרכזית No Comments on השרה סטרוק: "אסור להחזיר לתפקיד שופטים לא ראויים"

השרה אורית סטרוק על מינוי שופטים, למימרן ב'קול חי': "יש מחסור עצום בשופטים. נאלצו למנות שופטים עמיתים (שופטים שכבר פרשו לאחר גיל 70 והם נקראו לחזור לכס השיפוט בשל מחסור מכוח אדם). עברתי על התיקים שלהם ונחרדתי לראות אנשים שלא ראויים לתפקידם ויש עליהם יותר מרבב"

בית המשפט צילום: פלאש 90
10:18
28.04.24
אבי יעקב No Comments on מי יככבו בקרוב במדורי ה'מאורסים'? בעוד שעות תוכלו לדעת

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שרת ההתיישבות אורית סטרוק בראיון הערב לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "השתתפתי בישיבת הקבינט הכלכלי חברתי ובמשך שעות ניסינו לשאול את ראשי מערכת הביטחון שהציעו להכניס פועלים פלסטיניים איך הם עדיין לא שינו את עמדתם לאחר הזוועות שראינו, שפועלים רבים בעלי אישור עבודה בישראל לקחו בהם חלק.  הקבינט הכלכלי חברתי הצביע פה אחד נגד וגם בקבינט המדיני ביטחוני ההצעה נדחתה. לא יאומן שהאסימון עוד לא נפל".

וביחס לתקציב אומרת סטרוק: "זה לא יאומן איזה דברים מותירים מחוץ לתקציב, מותירים את ההתיישבות הצעירה ביו"ש ללא מרכיבי ביטחון. היישובים שמדינת ישראל לא מסדירה כבר מעל 2 עשורים. כל הגברים ביישובים אלו משרתים כעת במילואים אבל הממשלה לא מתקצבת גדר ביטחון למשפחות שנותרו בבית. אם הייתי עושה קמפיין נגדי שיסביר את הצורך, היו מתקיפים ושואלים מהיכן הכסף. כל שקל מהמשרד שלי מופנה ליעדים חיוניים. יש כאן קמפיין בזיוני של אנשים שמנסים להכניס את היד לכיסים שלנו ולבזוז. מה שעשה שר הביטחון בעצה אחת עם נגיד בנק ישראל זה קודם כל לפתוח את הברזים. קיצצו בתקציבים אחרים. לאחר שכבר קיצצו חלק גדול מאוד מתקציב המשרד שלי רוצים לקצץ את כולו".

סטרוק שחברה גם בוועדה לבחירת שופטים, התייחסה למצוקה במערכת המשפט ואמרה: "יש מחסור עצום בשופטים. נאלצו למנות שופטים עמיתים (שופטים שכבר פרשו לאחר גיל 70 והם נקראו לחזור לכס השיפוט בשל מחסור מכוח אדם). עברתי על התיקים שלהם ונחרדתי לראות אנשים שלא ראויים לתפקידם ויש עליהם יותר מרבב. אסור להביא שופטים שאינם ראויים בשל מחסור".

האזינו



0 תגובות